Subject: Elva alajaama liinide projekti kV õhuliini rekonstrueerimise tööprojekt kooskõlastamiseks
From: "Unnuk Rene" <[email-masked]>
To: "Transpordiamet" <[email-masked]>
Date: Thu, 6 Feb 2025 08:55:53 +0200

Tere

Saadame Teile Elva 110 kV alajaama sisestusvisangute ümberehitamise
tööprojekti kooskõlastamiseks.

Õhuliini  L148  Tartu  –  Elva olemasolev  lõpumast  paigaldatakse  uuele
asukohale  ja  faasijuhtmed  ühendatakse  uude  alajaama portaali. Tööala
paikneb Kulbilohu kinnistul (17101:001:0083), mis on riigiomand, volitatud
asutus Maa- Ja Ruumiamet. Õhuliin ristub Tartu maantee T2 kinnistuga
(17002:001:0054). Teavitame, et projekti käigus ei muutu maantee ristumis
alas liini koridor, sest uus mast on projekteeritud olemasolevale liini
teljele.

Allkirjastatud projekt on lateud ülesse Drive:
<https://drive.google.com/drive/folders/1RtUdpPXc4Hbai2jzl40Wpt7C7QqGZpoX?
usp=sharing>
https://drive.google.com/drive/folders/1RtUdpPXc4Hbai2jzl40Wpt7C7QqGZpoX?u
sp=sharing

Lugupidamisega

Rene Unnuk

Planeeringuspetsialist

Kõrgepingeliinid

Enersense AS

Mobiil: +372 5684 2586

E-mail: [email-masked]

Aadress: Lõõtsa 12, 11415 Tallinn, Eesti

 <https://enersense.ee/> www.enersense.ee

 <https://www.linkedin.com/company/enersense-estonia/>
<https://www.facebook.com/enersenseestonia>
<https://www.instagram.com/enersenseestonia/>

Meie privaatsuspoliitika, mis kirjeldab, kuidas me käsitleme klientide ja
partnerite isikuandmeid, on saadaval
<https://enersense.ee/privaatsuseeskirjad-kontaktisikute-jaoks/?_ga=2.1465
39828.1283715657.1711366377-853430236.1704804925&_gl=1*1jpjmqg*_ga*ODUzNDM
wMjM2LjE3MDQ4MDQ5MjU.*_ga_L80KG0RKFR*MTcxMTUzNTg4NC4xMjAuMC4xNzExNTM1ODg0L
jYwLjAuMA..> siin ja muud privaatsuspoliitikad on saadaval
<https://enersense.ee/>  www.enersense.ee

This e-mail and any attachments hereto are confidential and intended only
for a specific individual and purpose. It may contain information which is
privileged or otherwise protected against unauthorized disclosure or
communication. If you are not the intended recipient, please notify
(telephone or e-mail) the sender immediately and delete this message and
any attachments from your system without producing, distributing or
retaining copies thereof or disclosing its contents to any other person.
Thank you.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.